hopeless✈wanderer

May 21, 2014

tender




I went shooting with Caroline yesterday. We took the train to Nordhavn - which I've discovered is one of my favorite places to go when I don't really have a specific location in mind - and wandered a bit around to find the right setting. It's wonderful that I got so many amazing friends wanting to help me out with my photograph. We had so much fun discovering the trashy corners and graffiti-filled walls of Nordhavn while we both climbed above rusty fences to get just the right shot. Caroline is such a heartwarming happy-go-lucky person, I'm never bored, when spending time with her!

I've finished my arts project, and I'm planning to show you the result tomorrow, I've also got one more series of wonderful pictures of Caroline which I'm also really looking forward to share with you!

Dansk
Jeg tog nogle billeder med Caroline i går. Vi tog toget til Nordhavn - som jeg forresten har opdaget er en af ​​mine yndlings tilflugtssteder , når jeg ikke rigtig har et bestemt "location" i tankerne - for at vandrede lidt rundt så vi kunne finde et godt sted at tage billeder. Det er vidunderligt, at jeg har så mange fantastiske venner, som vil hjælpe mig med min fotografering. Vi havde så sjov med at udforske de "trashy" hjørner og graffiti-fyldte væggene ved Nordhavn, mens vi begge klatrede over rustne hegn for at få den helt rigtige billede. Caroline er sådan en hjertevarmende "happy-go-lucky" person, som man aldrig keder sig med, når tilbringer tid med hende! 


Jeg er færdig med min billedekunst projekt, og jeg har i sinde at vise jer resultatet i morgen. Jeg har også en masse andre vidunderlige billeder af Caroline, som jeg ser virkelig meget frem til, at dele med jer!


No comments:

Post a Comment

thank you for being you! I will of course take a look at all of your inspiring blogs out there ♥✌

Blogroll

Followers